Subscribe to Syndicate

Our stories

&c Rakett69 teadusstuudios ja programmis "Sõidukite inseneeria" 26. November

Rakvere Reaalkooli 6. C klass külastas 21. novembril Rakett 69 teadusstuudiot Tallinnas ning osales programmis "Sõidukite inseneeria." 


 

Moodustati meeskonnad ning asuti soojendusküsimuste juurde. Küsimused olid seotud liikumise, vastastikmõju ning erinevate liikumisvahenditega.

Esimeseks praktiliseks ülesandeks oli ehitada sõiduk, mis kaldteelt alla sõites lööks pikali võimalikult palju pulki. Katseid võis teha mitmeid, kuid võistlusel oli ainult kolm võimalust oma masinaga pulki pikali lüüa.

Teiseks praktiliseks ülesandeks oli ehitada paberrakett ja raketiheitja, mis lennutaks raketi läbi rõnga.

Õpilastel oli võimalik kasutada juhendaja poolt antud vahendeid, erinevaid tööriistu, kuid teostus jäi nende enda välja nuputada.

Lahendusi oli väga erinevaid ja põnevaid.

Tore oli jälgida noorte omavahelist koostööd ja seda, kuidas jõuti nutikate lahendusteni.

Lapsed said panna proovile oma meisterdamisoskused ja inseneeriateadmised.

Rakett 69 Teadusstuudios saab käed-külge tegutsemise kaudu mõista, kuidas üks või teine nähtus toimib.

Fotod: Sirli Vahula

 


 

 

Moodustati meeskonnad ning asuti soojendusküsimuste juurde. Küsimused olid seotud liikumise, vastastikmõju ning erinevate liikumisvahenditega.

Esimeseks praktiliseks ülesandeks oli ehitada sõiduk, mis kaldteelt alla sõites lööks pikali võimalikult palju pulki. Katseid võis teha mitmeid, kuid võistlusel oli ainult kolm võimalust oma masinaga pulki pikali lüüa.

Teiseks praktiliseks ülesandeks oli ehitada paberrakett ja raketiheitja, mis lennutaks raketi läbi rõnga.

Õpilastel oli võimalik kasutada juhendaja poolt antud vahendeid, erinevaid tööriistu, kuid teostus jäi nende enda välja nuputada.

Lahendusi oli väga erinevaid ja põnevaid.

Tore oli jälgida noorte omavahelist koostööd ja seda, kuidas jõuti nutikate lahendusteni.

Lapsed said panna proovile oma meisterdamisoskused ja inseneeriateadmised.


Rakett 69 Teadusstuudios saab käed-külge tegutsemise kaudu mõista, kuidas üks või teine nähtus toimib.

Fotod: Sirli Vahula